Jadłospis

           28.11----02.12.2022

Poniedziałek                                                                                                            Śniadanie: Chleb pszenny/graham (A1) 50g z masłem 5g (A7), szynka „z beczki” 50g, kalarepa 20g, herbatka miętowa 200g

Obiad: Barszcz  biały z ziemniakami zabielany (A7,9) 200g,ryż z jabłkiem 50g, sos jogurtowo- cynamonowy (A7,1), kompot porzeczkowy 200g                                                                                                                  

Podwieczorek:  Tosty 150g,z szynką konserwową 20g, ser mozzarella (A7) pomidor, ogórek kiszony , keczup ,herbatka ziołowa 200g

Wtorek

Śniadanie: Chleb wieloziarnisty/pszenny (A1) 70g z masłem (A7) 5g, szynka wiejska/kabanosy drobiowe 50g, papryka 30g, kakao (A7) herbatka owocowa

Obiad: Kapuśniak  z ziemniakami  (A9) 200g, makaron rurka 100g (A1), filet z kurczaka w sosie słodko- kwaśnym 80g (A1,7), kompot wiśniowy 200g

Podwieczorek :Bagietka  z masłem (A7,1), ser żółty, papryka,, banan 50g, herbatka rumiankowa 200g   

Środa

Śniadanie:  Bułka pszenna/wieloziarnista (A1) 50g z masłem (A7) 5g, parówki z szynki (A7) 50g, keczup 20g,ogórek zielony, herbata miętowa 200g, mleko.

Obiad: Zupa ogórkowa z ziemniakami zabielana (A7) 200g, ziemniaki 100g, kotlet mielony wieprzowy 80g (A1,3), marchewka z groszkiem na ciepło  (A1,7) 60g, kompot porzeczkowy 200g

Podwieczorek: Bułeczki drożdżowa z jabłkiem, serem 150g (A1,3,7), pomarańcza 30g, herbatka rumiankowa 200g                                                                                             

Czwartek

Śniadanie: Pieczywo mieszane (A1) 70g z masłem (A7) 5g, pasztet 50g, ogórek kiszony 15g, kaszka manna na mleku (A1,7)/herbata z cytryną 200g   

Obiad: Krupnik z ziemniakami (A7,9) 200g, makaron spaghetti (A1,3) 100g,sos bolognese z mięsem mielonym (A1,9) 100g, kompot 200g

Podwieczorek: serek waniliowy(A7) 30g,, ciasteczka maślane bez cukru, jabłka herbatka lipowa 200g

Piątek

Śniadanie:  Pieczywo pszenne/ razowe (A1) 70g z masłem (A7) 5g, jajko na twardo (A3) 50g, pomidor malinowy 20g, herbata owocowa 200g

Obiad: Zupa krem jarzynowy z soczewicą oraz grzankami 200g (A1,9), ziemniaki 100g, paluszki rybne z fileta mintaja z pieca 100g (A1,3,4,7), sałata z jogurtem(A7)  (A7) 60g,  kompot 200g

Podwieczorek: Mus owocowy (banan, brzoskwinia, jabłko, kiwi…) 150g,wafle ryżowe/ kukurydziane 50g,  herbatka z cytryną 200g